Kant0i bercivm dekat konsert Blackpink–Rvpanya Tyra Kamaruzzaman Cvrang Dengan Sepupu Sendiri

Selepas berita Aazief Khalid dan Tyra Kamaruzzaman pvtus cinta beberapa bulan lepas, ramai netzen tertanya-tanya punca kenapa mereka putus.Korang pun mesti dah tahu yang Aazief dah pun moved on dan kini bahagia dengan kekasih barunya, Sharifah Rose.

Pun begitu, ramai juga netzen yang tak puas hati bila Aazief dah ada kekasih baru dan dorang merasakan yang anak Datuk K ni cepat sangat move on. Banyak cekadaklah netzen ni.

Disebabkan ini, semalam, seorang pengguna Twi1tter yang mengaku dia merupakan kawan kepada Aazief mended4hkan punca sebenar kenapa hubungan Aazief dan Tyra pvtus.

“Gadis yang dikenali ramai sebagai seorang yang inn0cent sebenarnya seorang penipv”

Kawan Aazief ini memulakan tea dia dengan beberapa screenshot tweet dari akaun Twi1tter Aazief yang kini dah private. Katanya, semua screenshot dekat bawah ni semua pasal Tyra.

“Bayangkan kalau orang tahu, ‘gadis baik’ yang dorang cuba nak protect ni sebenarnya dalam diam seorang m0nster yang menipv, cvrang, dan suka manipvlasi segala aspek dalam hidup saya.”

“Kelakarkan? Saya bagitahu semua orang yang kitaorang pvtus atas persetujuan masing-masing, walaupun sebenarnya tak.

“Tapi, orang still nak cari orang j4hat dalam cerita ni. Saya dah tolong dia apa yang perlu, saya tak ada hvtang apa-apa lagi dengan dia.”

“Saya percaya 100% yang cvrang dah jadi kebiasaan sekarang. So, kalau jumpa orang yang setia, jangan lepaskan.”

“Walaupun saya nak sangat bagi peluang kedua, tapi saya tahu yang ia dah berakhir.

“Saya adalah perkara terbaik yang pernah ada dalam hidup dia dan saya tahu yang saya perlu ‘lari’ dari pengkhi4natan macam tu.

“Saya boleh dapat yang lebih baik.”

“Apa yang saya boleh cakap, nasib baik saya *hampir* kahwin dengan orang yang s4lah. Pengajaran untuk saya.

“Saya mengaku yang saya pun tak sempurna. Tapi, tak ada orang pun yang sempurna.”

“Saya nampak dorang bercivm di konsert Blackpink”

Menurut individu ini, lepas dia tengok apa yang Aazief lalui, dia merasakan sudah tiba masanya untuk orang tahu apa sebenarnya yang berlaku.Dia menambah, Tyra cvrang dengan Fitri Farok, sepupu Tyra sendiri kerana individu ini mend4kwa, dia pernah melihat Tyra civm sepupunya itu di konsert Blackpink pada Februari lalu.

“Tyra ni curang lepastu pandai buat-buat sedih”

“Cerita dekat orang kata diorg “cousin”. Padahal tengah kongk*k”

Menurut salah seorang pengguna Twi1tter, akaun an0nymous yang mended4hkan tentang sk4ndal Tyra ni sebenarnya Aazief sendiri. Betul ke? Banyak betul masa dia..

Apa-apa pun, benda ni dah pun berlalu. Aazief pun dah ada kekasih baru, kalau Tyra nak bercinta dengan sepupu sendiri pun biarlah. Sepupu kan boleh kahwin? Huhuhu.Sumber lobakmerah

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *