Kec0h bila suami Emma Maembong tak kekok cium adik ipar atas pelamin

Tarikh cantik 20.02.2020 telah menjadi pilihan beberapa artis untuk mengabadikan detik bersejarah dalam hidup mereka dengan melangsungkan pernikahan.

Sudah tentu ia akan menjadi tumpuan media berikutan tarikh tersebut hanya berlaku sekali sahaja. Salah seorangnya adalah Emma Maembong yang memilih tarikh itu sebagai simbolik penyatuan cintanya dengan pasangan hati.

Wah! Akrabnya adik ipar dan abang ipar

Pada pagi Khamis itu, Emma Maembong telah sah bergelar isteri kepada seorang juruterbang. Dia yang merahsiakan perkahwinannya tersebut telah menjadi tumpuan media apabila gambar-gambar perkahwinannya dimuat naik ke laman sosial.

Namun begitu, beberapa gambar yang dimuat naik telah menjadi pertikaian netzen apabila dia dan suami telah mencium adik perempuannya iaitu Chacha Maembong diatas pelamin.

Kenapa adik dia duduk tengah2

Mungkin pada mereka ia bukanlah satu kesalahan memandangkan mereka sudah bergelar ahli keluarga, namun bagi sesetengah netzen, perkara tersebut dilihat kurang manis.

Beli satu percuma satu ke?

Ia bukan sahaja mendatangkan fitn@h malahan menjadi asbab sesetengah netzen mengeluarkan sindiran. Hal tersebut juga telah tular dan terlihat beberapa orang yang tidak selesa dengan adegan sebegitu.

Ikut promo KFC kot

Cium2 manja je tu

Cara nak trending?

Terperanjat akak!

Terdahulu, Emma dan Muhammad Shazli Azhar, 32, telah sah bergelar suami isteri apabila majlis akad nikah pada Khamis lalu diadakan secara tertutup di sebuah premis acara di Bukit Damansara.

Majlis tersebut juga dihadiri oleh ahli keluarga dan juga sahabat rapat sahaja. Mereka dijangka mengadakan majlis resepsi pada Mac depan.

Sumber : Syahbinar kredit ohmymedia

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *