Kena Tarb1ah Lagi..Sajat Promote Produk DgnMenyanyi Menari Sambil Buka-Bukaan Tuala.1ni Resp0nd Sajat

Tidak lekang dengan k0ntroversi, usahawan sensasi Nur Sajad sekali lagi mencetuskan perhatian di media s0sial apabila dia ada memuat naik video pendek yang sedang menari dengan hanya bertuala sambil mempromosikan dua produk jualannya, awal semalam.

Sambil berlatarkan lagu popular Mere Khwabon Mein dari filem Dilwale Dulhania Le Jayenge, penyanyi Makhluk Penggoda itu dirakam lincah di bilik mandi.

Lalu, netzen ada mengenc4m posting yang dimuat naik ushawan tersebut yang sifatkan sebagai melampav dan 5eksi.

“kalau betui awak tu pompuan jaga laa marvah tu sikit… anak dara dia ada perasaan malu tauu. Kalau nk sangat ikut si kajol tu ikut laa tak payah poss smpai semua org bole tengok ! Awak tu ada agama”

“Kalau kau nk jadi PEREMPUAN.. kau hormat la sikit PEREMPUAN YANG SEBENAR… hormat hak mereka.. mereka SANGAT SEGAN bila kaum mereka sendiri menayang ASET dikhalayak umum… jagalah sens1t1vit1.. kita ni MALAYSIA NEGARA ISLAM… kenapa faizal tahir buka baju kena B4ND… sajat menari b0geel mcm ni. Org lain pekak bisu mata bvta ja!!!!!”

“adik ooii jgn dok mer0yan sgt… Elok jee aku tgk pakaian si adik @_lyshaazizi tak de c4cat cel4 ape pun… Pose mcm tu pun biasa jee rasa… Ape yg adik ni sakit hati sgt tu… Tak perlu nk bergadvh pun… Ape yg nk terasa sgt tu… Diowg tk ckp bnde s4lah pun rasa… Terasa sgt tu ngape dik oiiii…”

Bagaimanapun, menerusi posting terkininya, Sajat ada memperjelas bahawa rakaman video yang dikongsikan itu sebenarnya ditiru dari babak lagu tersebut menerusi filem mega Bollywood itu.

“kami tiru kajol tau!!! kan sama tu!!! hangpa ini suka sangat kata kami j4hat!! ini zaman mak kami suka KAJOL TAU!!! hangpa ini sat lagi ku libat dengan tuala,mana yg mulut ja4hat nak mampvs!!! tvmbuk kang!!🤬🤬🤬🤬🤬🤬!!! cekkk ger4mmm!!!!”

Bagaimanapun, meski sudah memberikan penjelasannya, ruangan k0men pada entri tersebut tetap disusuli dengan reaksi pelbagai pengguna media s0sial lainnya.Sumber 1nst4gram Sajat kredit MH

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *