“Sekarang dah londeh semua”- Terkilan dirinya dihin4, akhirnya bekas suami ded4h kisah buka pekung Cleopatra

Sebelum ini, dirinya pernah tul4r berikutan dengan d4kwaan netzen yang mengatakan dirinya seorang pembantu peribadi Menteri Belia dan Sukan, Syed Saddiq. Ia kerana desas desus mengatakan bahawa wanita yang dikenali sebagai Cleopatra ini seorang p0ndan.

Namun begitu ibu tunggal kepada dua orang anak ini telah menjelaskan tentang identiti sebenar bahkan Syed Saddiq sendiri dah tepis khabar angin bahawa dirinya tiada kaitan dengan wanita itu.

Bagaimanapun, sekali lagi wanita tersebut menjadi perhatian netzen apabila dia dengan bekas suaminya dikatakan ‘dingin’ sampai masing-maisng buka pekung di media sosial.Masing-masing mendedahkan sikap mereka semasa berstatus suami isteri dahulu, pada mulanya, Cleopatra menjelaskan bahawa bekas suaminya Nasi Yaacob itu selalu seks4nya.

Bahkan, dia d4kwa dirinya menjadi keg4nasan rumahtangga, tambah Cleopatra lagi, tujuan dia mended4hkan semua itu bukanlah untuk buka pekung di dada tetapi mahu memberikan inspirasi kepada wanita yang ditind4s diluarnya sepertinya sebelum ini.

Ada juga selitkan kenyataan sinis terhadap sikap mun4fik manusia, korang baca ni.

Posting itu telah berjaya meraih perhatian Nasir Yaacob, dan membuatkannya terpanggil untuk balas kenyataan itu.

Menurut Yaacob, d4kwaan yang dikatakan jadi mangs4 keg4nasan rumah tangga itu tidak benar, dia mended4hkan kesan leb4m yang kononnya dipu kul dan surat pengesahan d0ktor itu hanya pr0pa semata-mata.

“Dia siap cabar suruh buat check up dekat h0spital kerajaan tapi pihak sana tak nak buat.”

Malah Yaacob, juga mended4hkan yang Cleopatra dah b0lot banyak hartanya, siap sindir macam p0ntianak lagi. Dia juga terkilan dirinya dihin4 sedangkan dah berk0rban belikan kereta mewah.

Malah dia juga ada buka pekung pasal bekas isterinya yang sekarang ni hangat sc4ndal dengan lelaki lain, malah besekedudukan lagi.Dia juga mempertikaikan Cleopatra yang kerap minum 4rak, dah siap pernah dedahkan penampilan Cleopatra yang berubah 360 darjah. Dulu bertudung tapi sekarang dah buka.

“Kejap kata ahli politik, kejap kata businesswomen , kejap kata Public Figure..dah mcm sesump4h..tukar tukar”

Korang boleh baca pended4hannya ini.

Siap ded4hkan lagi jadikan Syed Saddiq sebagai mangs4 untuk dia raih marketing. Hurm, orang tu buka 4ib dia, dia buka 4ib orang tu, elok lah netzen pula screenshot dan grab popcorn je.Dulu masa kain semua indah-indah belaka, bila dah cer4i macam ni pula jadinya. Harap kedua-dua belah pihak dapatlah berbincang dengan baik.Sumber lobakmerah

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *