Terkini Sah May4t ‘Wanita Caucasian’ Ditemui Pasukan SAR Waktu Misi Cari Nora Quoirin

Pasukan Mencari dan Menyelamat (SAR) Nora Quoirin hari ini telah menemui satu m4yat wanita Caucasian ketika misi mencari dan menyelamat remaja perempuan warga Ireland itu dijalankan hari ini.

Memetik facebook NST Online, penemuan itu dilakukan pada 1.57 petang hari ini kira-kira 2 kilometer dari Dusun Resort, Negeri Sembilan. Setakat ini masih belum ada pengesahan ke atas m4yat yang ditemui.

Sementara itu Sinar Harian melaporkan yang polis mengesahkan penemuan tersebut. Satu may4t perempuan berkulit putih dalam keadaan masih sempurna lebih kurang dua kilometer dari lokasi gadis Ireland, Nora Anne Quoirin, 15, menginap.”

Terdahulu, pasukan SAR dilihat bergegas ke lokasi penginapan remaja Ireland tersebut yang hilang sejak 4 Ogos lalu selepas polis menjumpai satu may4at. Sumber lobak merah

Artikel berkaitan ‘Dia Hanya Pakai Pakaian D4lam’ Kehilangan Gadis Ireland Di Negeri Sembilan Cetus Tanda Tanya. Baru-baru ini vir4l mengenai kehilangan seorang gadis Ireland dari bilik penginapan keluarganya di sebuah resort di Pantai, Seremban. Remaja tersebut dipercayai hilang sejak 4 Ogos lalu dan Ketua Polis Negeri Sembilan mempercayai m4ngsa masih berada di kawasan berdekatan.

Berdasarkan keterangan adik m4ngsa, dia terlihat kakaknya itu keluar sendiri melalui tingkap bilik. Bagaimanapun, operasi SAR mencari remaja berusia 15 tahun itu masih giat dijalankan.

Dipercayai keluar sendiri melalui tingkap

Dalam kes ini pihak polis turut menolak d4kwaan media antarabangsa bahawa Nora Anne Quoririn berusia 15 tahun itu menjadi m4ngsa culik. Menurut Ketua Polis Negeri Sembilan, Datuk Mohamad Mat Yusop berpendapat dari hasil siasatan di bilik penginapan tersebut tiada unsur jen4yah ditemui.

Polis menolak sebarang dakw4an media asing yang mend4kwa Nora Anne Quoririn dilarikan pihak tertentu. Dia dipercayai keluar sendiri melalui tingkap berdasarkan keterangan adik m4ngsa yang melihat tingkap di bilik mereka terbuka pada pagi hari kejadian. Tiada indikator yang menunjukkan sebarang perlakuan jen4yah dalam kejadian ini. Ketika ini polis masih mengklasifikasikan kes sebagai orang hilang.

Tidak dirakam CCTV

Menurut salah seorang penduduk yang hanya mahu dikenali sebagai Tan diberitahu ahli keluarga mangsa, remaja berkenaan hanya memakai pakaian dalam sebelum dia keluar. Ahli keluarga memberitahu ketika remaja itu hilang semua pakaian berada di dalam bilik dan dia hanya memakai pakaian dalam. Bagaimanapun, kehilangan remaja itu tidak dirakam kamera litar tertutup (CCTV) di resort berkenaan.

Tidak temui sebarang petunjuk

Bagaimanapun, Tan menolak kemungkinan remaja itu diser4ng haiwan bu4s kerana sepanjang 13 tahun menghuni di kampung itu tidak pernah terlihat kehadiran binatang buas di kawasan berkenaan.

Saya ikut anggota SAR cari di seluruh kawasan hutan tapi masih tidak ditemui. Saya juga cari di kawasan kampung berdekatan juga tidak menemui sebarang petunjuk. Saya percaya m4ngsa masih berada di kawasan berdekatan. Sumber: Metro

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *